Milyen Google Analytics alternatívák vannak?

Milyen Google Analytics alternatívák vannak?

Milyen Google Analytics alternatívák vannak?

Íme néhány Google Analytics-alternatíva a hatékony adatgyűjtéshez

1. StatCounter

A StatCounter- t 1999-ben alapította Aodhán Cullen, aki akkoriban csak 16 éves volt.

Küldetésük:

“Annak érdekében, hogy tagjaink könnyebben megértsék látogatóikat, így jó döntéseket hozhatnak az online sikeresség érdekében.”

A legfontosabb funkciók között szerepel a forgalmi elemzés, amely lehetővé teszi a legfontosabb mutatók nyomon követését, a fizetett forgalom elemzése, amely segít javítani a fizetett hirdetési kampányokat, és a látogatói figyelmeztetések, amelyek értesítést küldnek, amikor egy fontos látogató visszatér a webhelyre.

Van még egy praktikus jelentés funkció, ahol napi, heti vagy havi jelentéseket állíthat be, ahol a legfontosabb adatokat egyenesen az email címére küldi el.

Érdemes megjegyezni, hogy a StatCounter 20 éve működik, tehát nem valószínű, hogy hamarosan bezárná kapuit.

A StatCounter árazása a szükséges naplóterületen alapul de használható ingyenesen is:

2. Fathom Analytics

A Fathom egy másik olyan cég, amely olyan elemző szoftvert kínál, amely tiszteletben tartja az emberek magánéletét.

Jack Ellis és Paul Jarvis, a társaság alapítói:

“Tegye egy kicsit jobbá és személyesebbé az internetet egy egyszerű elemző eszköz használatával, amely könnyen használható, és tisztelettel kezeli a magánéletet.”

Csak ezeket a mutatókat követi:

  • Egyedi Látogatók.
  • Oldalmegtekintések.
  • Átlagos idő a helyszínen.
  • Visszafordulási arány.
  • Legfontosabb oldalak.
  • Legjobb hivatkozók.

Így néz ki az irányítópult:

 

Három árszínvonal létezik: a 14 dollár / hónap normál terv, a 24 dollár / hónap üzleti terv és a 79 dollár / hónap vállalkozási terv

A Fathom azt a politikát is alkalmazza, hogy nem függeszti fel a fiókot, ha túllép a megtekintési korláton:

“Ehelyett egy három hónapos gördülő átlagot tekintünk, és e-mailt küldünk Önnek, amikor ideje frissíteni az állandó átlagok alapján, nem csak az alkalmi forgalom növekedése alapján.” 

Ez hasznos, mert ha csak egyszer haladja meg a havi limitet,  nem számítanak fel további költségeket. 

 

3. Matomo

A Matomo , korábban Piwik néven , hatékony elemző szoftvert kínál, miközben figyelembe veszi az adatvédelmi aggályokat is (egyébként a „matomo” japánul „őszinteség” -et jelent).

Megbízható név az elemző piacon, szoftverüket 1,4 millió webhelyen használják több mint 190 országban. A szoftver sokféle funkcióval rendelkezik, az elemzéstől és a konverzió optimalizálásától a látogatói profilokig.

Az egyik érdekesebb Matomo értékesítési pont, hogy nem használnak adatmintavételt.

Alapvetően az adatmintavétel azt jelenti, hogy mintát vesz az adatokból, elemzi azokat, majd extrapolálja az eredményeit a többi adatra. A Google így magyarázza az adatmintavételt :

„Például, ha meg akarta becsülni a fák számát egy 100 hektáros területen, ahol a fák eloszlása ​​meglehetősen egyenletes volt, akkor megszámolhatja a fák számát 1 hektáron, és szorozhatja 100-zal, vagy megszámolhatja a fákat felében – össze kell szorozni és szorozni 200-al, hogy a teljes 100 hektár pontos képet kapjon. ”

Míg az adatmintavétel egy bizonyos forgalmi küszöbérték után sok pénzt takarít meg a Google számára, ez nem pontosan ideális, ha pontos, szemcsés szintű adatokat szeretne.

A Matomo nem használja ezt a statisztikai elemzési módszert a költségek csökkentésére. Valójában elemezik az összes adatot, így biztos lehet benne, hogy amit látsz, megfelel a valóságnak.

Három árszínvonal létezik: akár 50 ezer havi oldalmegtekintés, akkor a $ 19 / hónap Essential terv, a $ 29 / hónap üzleti terv és az egyedi vállalati terv van

A Matomo emellett büszke arra, hogy a magánélethez fűződik :

“A Matomo esetében az adattulajdonhoz fűződő filozófia egyszerű: Ön az adatainak tulajdonosa, senki más.”

Ez nagyon jól hangzik, nemde?

 

4. Heap

 

A Heap szoftver rögzíti az összes internetes, mobil és felhő-interakciót, és elemzi ezeket az adatokat. Arra összpontosítanak, hogy segítsenek megérteni az ügyfelek viselkedését viselkedési adatok révén.

Ez egy fejlett eszköz, ezért technikai ismeretekre van szüksége az értékesítési pontok (retroaktív elemzés, virtuális események stb.) Teljes körű értékeléséhez.

A Heap elsősorban a vállalkozások kiszolgálására összpontosít három iparágban: e-kereskedelem , pénzügyi szolgáltatások és SaaS .

Három árképzési szintet kínálnak: ingyenes csomag, indítási terv és egyedi vállalati terv. Minden terv tartalmaz egy 14 napos próbaverziót, így bármilyen kockázat nélkül kipróbálhatja szoftverüket.

Megjegyzés: Biztos vagyok benne, hogy tesztelnek valamit, mivel néhány hónappal ezelőtt a Startup terv ára látható volt, és 499 USD volt az Indítási terv számára.

A Heap-nek több mint 6000 ügyfele van, köztük néhány nagy névvel, például a Microsoft, az Atlantic, a Casper, a Freshworks és mások.

Néhány ügyfelüktől ragyogó dicséretet kaptak. Például: ezt mondta Abhishek Ratna, a Microsoft egyik marketing igazgatója a Heap-ról:

„Órák és hetek erőfeszítéseit tudtunk megtakarítani azzal, hogy a Heap használatával több ETL-feladatot terveztünk a különféle eszközök adatainak összevonása helyett. Minden csak a dobozból működik. ”

A Heap nagyszerű eszköz azok számára, akik fejlett elemző szoftvert keresnek, amely olyan embereket szolgál ki, akik ismerni szeretnék az adatokat.

Mennyire volt hasznos ez a cikk számodra?

Kérlek küldj egy visszajelzést ami fontos számomra, hogy javíthassak ha nem megfelelő az információ. Kattints egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés 4.9 / 5. Értékelések száma: 76

Avatar

A szerző , WooCommerce szakértő és a WordPress támogatói csapatának tagja. Péter 2005 óta WooCommerce szabadúszóként dolgozik. Célja, hogy segítsen a vállalkozóknak és a fejlesztőknek legyőzni a WooCommerce és a WordPress problémáit.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez is érdekelhet

Írjon be egy kulcsszót