Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése

Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése

Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése

Termék hozzáadása

Az első termék hozzáadása előtt ismerkedjen meg a termékkategóriák, címkék és attribútumok működésével.

termék kategóriák

A termékkategóriák és -címkék ugyanúgy működnek, mint a normál kategóriák és a címkék, amiket a WordPress-ben írnak. Ezek bármikor létrehozhatók, szerkeszthetők és kiválaszthatók. Ez akkor történhet meg, amikor először hoz létre egy terméket, vagy visszajön, és szerkeszti azt, vagy kifejezetten a kategóriát / címkét.

attribútumok

Ezeket hozzá lehet adni termékenként, vagy beállíthat globális attribútumokat az egész áruház számára (pl. Rétegelt navigáció esetén).

 

Terméktípusok

Az attribútumok és kategóriák beállítása és az állománykezelés konfigurálásával elkezdhetjük a termékek hozzáadását. Termék hozzáadásakor az első dolog, hogy eldöntsük, milyen típusú termék van.

  • Egyszerű  – az eladandó termékek nagy többségét lefedi. Egyszerű termékeket szállítanak és nincsenek opciók. Például egy könyv.
  • Csoportosítva  – olyan kapcsolódó termékek gyűjteménye, amelyeket egyedileg lehet megvásárolni és csak egyszerű termékekből áll. Például egy hat ivóüveg.
  • Virtuális  – amely nem igényel szállítást. Például egy szolgáltatás. Ennek engedélyezése letiltja az összes szállítási feladatot, például a szállítási méretet. A virtuális termék nem indítja el a szállítási számlát a kosárban és a pénztárban.
  • Letölthető  – további mezőket aktivál, ahol letölthető fájlokat adhat meg. Sikeres vásárlás után az ügyfelek letölthető fájlokat kapnak a megrendelés-értesítő e-mailben. Ez alkalmas például egy digitális album, PDF magazin vagy fotó számára.
  • Külső vagy Affiliate  – az, amelyet a webhelyén listáz, és máshol értékesít.
  • Változó  – a változatokkal rendelkező termék, amelyek mindegyike eltérő SKU-val, árral, opcióval, stb.

Egy egyszerű termék hozzáadása

Egy egyszerű termék hozzáadása hasonló a WordPress-ben lévő bejegyzésekhez.

  1. Ugrás a WooCommerce> Termékek> Termék hozzáadása gombra . Ezután ismerős interfész van, és azonnal érezze magát otthon.
  2. Adja meg a termék címét és leírását .
  3. Lépjen a Termékadatok  panelre, és ha szükséges, válassza a  letölthető (digitális) vagy virtuális (szolgáltatás) lehetőséget.

Megjegyzés: A virtuális termékek nem igényelnek szállítást – a virtuális termékek rendelése nem számítja ki a szállítási költségeket.

Termékadatok

A Termékadatok meta doboz az, ahol a fontos adatok nagy része hozzáadódik a termékeihez.

A termék adatai hozzáadódnak a panelhez

Általános rész

  • SKU – Stock tároló egység (SKU) nyomon követi a termékeket. Egyedülállónak kell lennie, és formázottnak kell lennie, hogy ne feleljen meg egyetlen bejegyzésazonosítónak sem. Például a postai azonosítók számok, így a SKU lehet WS01. Ez állhat a WooShirt 01-re.
  • Ár
    • Rendszeres ár – a termék normál / normál ára.
    • Eladási ár – Az elem diszkontált ára, amelyet bizonyos időpontokban lehet ütemezni. Az értékesítés a megadott vég dátum 23:59 órakor lejár.

Leltárrész

A leltárrész lehetővé teszi, hogy a termék készletét egyedileg kezelje, és meghatározza, hogy engedélyezi-e a visszafizetési megbízásokat és még többet. Lehetővé teszi a termékek eladását és az ügyfelek számára, hogy felvásárolják őket a kosárba.

A készletkezelés engedélyezését a Termékek leltár beállításaiban kell kiválasztani ; egyébként csak a   Készletállapot  opció látható a Termékadatbázis készletben.

Lehetőségek, ha  a termékszintű készletkezelés le van tiltva . Ön felelős az állomány állapotának frissítéséért .

 

Options amikor készletgazdálkodás termék szinten van engedélyezve .

  • Írja be a Készlet mennyiség , és WooCommerce automatikus kezeli leltár és az automatikus frissítés Stock állapota Készlet, Elfogyott vagy utánrendelés.
  • Válassza ki, hogy engedélyezi- e a visszafelé történő engedélyezést .
  • Alacsony készlet küszöbérték – Adjon meg egy számot, amelyen értesítést kap.
  • Jelölje be az Eladott Egyedi  doboz mezőt, hogy a terméket megrendelésenként egyre korlátozza.

 

Szállítási szakasz

  • Súly – az elem súlya.
  • Méretek – Az elem hossza, szélessége és magassága.
  • A szállítási osztály  – a szállítási osztályokat bizonyos szállítási módok használják hasonló termékek csoportosításához.

 

Kapcsolódó termékek

Az eladásokkal és a kereszteződésekkel a termékeket átkelheti. Ezek hozzáadhatók egy adott termék keresésével és a termék kiválasztásával a legördülő listából:

 

Az eladások megjelennek a termék részletei oldalon. Ezek olyan termékek, amelyeket érdemes bátorítani a felhasználók számára a jelenleg megtekintett termék alapján történő frissítésre. Például, ha a felhasználó megnézi a kávétermék-listát, érdemes megjeleníteni az ugyanazon az oldalon lévő teáskannát, mint egy eladási ajánlatot.

 

A keresztezett termékek olyan termékek, amelyek a kosárban megjelennek és a felhasználó kosár tartalmához kapcsolódnak. Például, ha a felhasználó hozzáad egy Nintendo DS-t a kosárhoz, érdemes lehet javasolni, hogy vásároljanak egy tartalék ceruzát, amikor megérkeznek a kosár oldalra.

Csoportosítás – A csoportosított termék termékrészének előállítására szolgál. További információ itt található: Csoportosított termékek .

Attribútumok szakasz

Az Attribútumok lapon részleteket rendelhet egy termékhez. A kiválasztott attribútumkészleteket tartalmazó kijelölő mező jelenik meg (pl. Platform).

Miután kiválasztotta az attribútumot a kiválasztási mezőből, kattintson a hozzáadni és alkalmazni az adott attribútumhoz csatolt feltételeket (pl. Nintendo DS) a termékhez. Elrejtheti az attribútumot a frontenden úgy, hogy elhagyja a Látható jelölőnégyzetet.

Az egyéni attribútumok is alkalmazhatók az Egyéni termék attribútum kiválasztásával a kiválasztási mezőből. Ezek a termékek szintjén kerülnek hozzáadásra, és nem lesznek elérhetők rétegelt navigációban vagy más termékekben.

Haladó rész

  • Vásárlási jegyzet – Adjon meg egy opcionális jegyzetet, hogy elküldje az ügyfelet a termék megvásárlása után.
  • Menü sorrend – Egyedi megrendelési pozíció az elemhez.
  • Vélemények engedélyezése – engedélyezze / tiltsa le az ügyfelek értékelését az elemhez.

A termék rövid leírása

 

Egy részlet hozzáadása. Ez általában a termékképek mellett jelenik meg a listaoldalon, és a hosszú leírás megjelenik a Termékleírás lapon.

A videó beágyazása (oembed) a 3.1x-es verziótól függően használható.

taxonómiák

Az Új termék hozzáadása panel jobb oldalán találhatók olyan termékkategóriák, amelyekben a terméket a szokásos WordPress-poszthoz hasonlóan helyezheti el. Ugyanígy rendelhet termékcímkéket is.

 

Termékképek

Adjon hozzá egy fő termékképet és egy képgalériát.

A katalógus láthatóságának és a funkció állapotának beállítása

A Közzététel panelen beállíthatja a termékhez tartozó Katalógus láthatóságot  .

 

  • Vásárlás és keresés  – Látható mindenhol, üzletoldalak, kategóriaoldalak és keresési eredmények.
  • Csak  a boltban – Látható üzletoldalakon és kategóriaoldalakon, de nem a keresési eredmények között.
  • Csak keresés  – Látható a keresési eredmények között, de nem az üzletoldal vagy a kategóriaoldalakon.
  • Rejtett  – Csak az egyetlen termékoldalon látható – nem más oldalakon.

Azt is beállíthatja, hogy a terméket támogatni termékkategóriában felülértékesítések, kapcsolódó termékek, mint a Kiemelt termék . Például, az összes eladott csomagban megjelölheti a Kiemelt mezőt.

 

A Kiemelt beállítás más módjait az alábbi rész írja le: Jelöljön ki egy terméket Kiemeltként .

Csoportosított termék hozzáadása

A csoportosított termék ugyanolyan módon jön létre, mint egy egyszerű termék. Az egyetlen különbség az, hogy  a Terméktípus legördülő listából a Csoportosított lehetőséget választja.

A szülő termék létrehozásához válassza a „Csoportosított” lehetőséget a Terméktípus legördülő listából.

Hozza létre a csoportosított terméket

  1. Ugrás:  WooCommerce> Termékek> Új hozzáadása .
  2. Adjon meg egy címet a csoportosított termékhez, pl. Vissza az iskolába
  3. Lapozzunk lefelé a Termékadatokhoz, és válasszuk a  Csoportosított lehetőséget a legördülő menüből. Az ár és számos más mező eltűnik. Ez normális, mert a csoportosított termék a „gyermektermékek” gyűjteménye, amelyhez ezt az információt hozzáadja.
  4. Közzététel .

A csoportosított termék még mindig üres csoport. Ehhez a csoportosított termékhez:

  • Hozzon létre termékeket, és adja hozzá őket
  • A meglévő gyermektermékek hozzáadása

Lehetővé teszi, hogy először hozzon létre egyszerű termékeket, és később hozzáadja őket egy csoportosított termékhez; vagy először hozzon létre egy csoportosított terméket, és adjon hozzá egyszerű termékeket, majd később rugalmasságot biztosít az egyszerű termékek több csoportosított termékhez való hozzáadásához.

 

Termékek hozzáadása a csoporthoz

  1. Ugrás:  WooCommerce> Termékek> Új hozzáadása .
  2. Válassza ki azt a csoportosított terméket, amelyhez termékeket szeretne hozzáadni.
  3. Görgessen le a Termékadatokhoz, és lépjen a Kapcsolódó termékekre .
  4. Válassza ki a csoportosított termékeket , és gépelje be a terméket
  5. Kattintson a hozzáadni kívánt termékekre.
  6. frissítés
  7. A csoportosított termékek újrarendeléséhez húzza át. Miután megnyomta a Frissítésgombot , az új rendelés megjelenik a termékoldalon.

Virtuális termék hozzáadása

Egy egyszerű termék hozzáadásakor jelölje be a Virtuális  jelölőnégyzetet a terméktípus panelen.

 

A Változó termékek esetén ez a jelölőnégyzet mindegyik változatra kerül.

 

Ennek engedélyezése letiltja az összes szállítási feladatot, például a szállítási méretet. A virtuális termék nem indítja el a szállítási számlát a kosárban és a pénztárban.

Letölthető termék hozzáadása

Egy egyszerű termék hozzáadásakor a  terméktípus panelen jelölheti be a Letölthetőjelölőnégyzetet. Ez két új mezőt ad hozzá:

  • Fájl elérési útja – Útvonal vagy url a letölthető fájlhoz.
  • Letöltési határ – Korlátozza az ügyfél által letöltött fájlok számát. Üres üres a korlátlan letöltésekért.
A maximális rugalmasság érdekében a letölthető termékek szállítási költséget is jelentenek (ha például csomagolt és letölthető termékeket is kínálnak, ez ideális lenne). A Virtuális mezőt akkor is ellenőrizheti, ha a letölthető termék nem szállítható.

Külső / affiliate termék hozzáadása

Válassza ki a “Külső / Partner” elemet a terméktípus legördülő listából. Ez eltávolítja a felesleges lapokat, például az adót és a készletet, és új termék URL-mezőt helyez be. Ez az a cél, ahol a felhasználók megvásárolhatják a terméket. A Kosárba helyezés gombok helyett a Tovább olvasása gombra kattintva irányítja őket az URL-címre.

Változó termék hozzáadása

A változó termékek vitathatatlanul a legösszetettebb terméktípusok. Lehetővé teszik, hogy meghatározzanak egy termék variációit, ahol minden változat eltérő SKU, ár vagy készletszint.

További  változatokkal rendelkező termék létrehozásának útmutatója a Változó termék .

Egy termék másolása

 

Az idő megtakarításához lehetőség van egy termék használatára és másolására, hogy hasonló termékeket hozzon létre változatokkal és más tulajdonságokkal.

Lépjen a WooCommerce> Termékek menüpontra, és nézze át a listát egy olyan termékről, amelyet meg szeretne replikálni, majd kattintson a Másolat parancsra.

Termék törlése

 

Egy termék törlése:

  1. Ugrás: WooCommerce> Termékek .
  2. Keresse meg a törölni kívánt terméket.
  3. Vigye a terméket a termék neve alatt, és kattintson a Kuka gombra .

Jelöljön ki egy terméket kiemelten

A termék megjelöléséhez jelölje be a következőt: Termékek> Termékek és válassza ki a Csillagot a kívánt oszlopban. Másik lehetőségként válassza a  Gyors szerkesztés lehetőséget , majd a Kiemelt opciót.

Szűrjük vagy rendezzük a termékeket

Szűrés termékek

Használja a Szűrő funkciót, hogy termékszámot kapjon, típus szerint nézzen meg termékeket, vagy megnézheti, hogy mely termékek vannak bekapcsolva vagy raktáron.

 

  1. Ugrás: WooCommerce> Termékek .
  2. Válasszon egy kategóriát , terméktípust  és / vagy állományállapotot , vagy a három kombinációját .
  3. Kattintson a Szűrő gombra .

A termékek rendezése

A rendezés különbözik a Szűrés funkciótól, mivel a termékeket úgy is húzhatja és húzhatja, hogy újra megrendelheti őket.

  1. Ugrás: WooCommerce> Termékek .
  2. Válassza a Rendezés lehetőséget .
  3. Válasszon egy kategóriát , terméktípust  és / vagy állományállapotot , vagy a három kombinációját .
  4. Kattintson a Szűrő gombra .

Most már tetszés szerint húzhatja át a termékeket.

termék azonosító

A rövid kódok, widgetek és linkek használatakor néha szükség van egy WooCommerce termékazonosítóra.

Az azonosító megkereséséhez látogasson el a  Termékek menüpontra, és vigye az egérmutatót a kívánt azonosítóhoz. Megjelenik a termék azonosító száma.

 

 

Visszafelé történő engedélyezés

Válassza ki, hogy engedélyezze-e a Backorders -et a legördülő menüből, ha egy termék állományát kezeli. Használjon  speciális értesítéseket  (külön vásárlást), hogy segítsen értesíteni valaki másat, mint a bolt adminisztrátora, ha a visszamenőleges elhelyezéseket elhelyezi.

 

Ahhoz, hogy backorders, az állomány állapota kell állítani a készleten bár a Készlet mennyiség 0 vagy kisebb.

A legtöbb fizetési átjáró azonnal fizet. Ha azt szeretné, hogy várjon, hogy az ügyfeleket terhelje a tőzsdén, akkor a  WooCommerce Waitlist  (külön beszerzés) segítségével küldjön e-mailt az összes felhasználónak, értesítve őket arról, hogy az elem újra megvásárolható.

Mennyire volt hasznos ez a cikk számodra?

Kérlek küldj egy visszajelzést ami fontos számomra, hogy javíthassak ha nem megfelelő az információ. Kattints egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés 4.5 / 5. Értékelések száma: 2

Bejegyzés
Dátum
Bejegyzés címe
Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése
Szerző értékelése
41star1star1star1stargray
Avatar

A szerző , WooCommerce szakértő és a WordPress támogatói csapatának tagja. Péter 2005 óta WooCommerce szabadúszóként dolgozik. Célja, hogy segítsen a vállalkozóknak és a fejlesztőknek legyőzni a WooCommerce és a WordPress problémáit.

4 hozzászólás

  1. Avatar
    Markabaph
    2019 november 25 at 23:27 du.
  2. Avatar
    Paulabaph
    2019 november 25 at 23:38 du.
  3. Avatar
    Maryabaph
    2019 december 1 at 23:51 du.
  4. Avatar
    Lisaabaph
    2019 december 3 at 16:50 du.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Írjon be egy kulcsszót