Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése
Termék hozzáadása
Az első termék hozzáadása előtt ismerkedjen meg a termékkategóriák, címkék és attribútumok működésével.
termék kategóriák
A termékkategóriák és -címkék ugyanúgy működnek, mint a normál kategóriák és a címkék, amiket a WordPress-ben írnak. Ezek bármikor létrehozhatók, szerkeszthetők és kiválaszthatók. Ez akkor történhet meg, amikor először hoz létre egy terméket, vagy visszajön, és szerkeszti azt, vagy kifejezetten a kategóriát / címkét.
attribútumok
Ezeket hozzá lehet adni termékenként, vagy beállíthat globális attribútumokat az egész áruház számára (pl. Rétegelt navigáció esetén).
Terméktípusok
Az attribútumok és kategóriák beállítása és az állománykezelés konfigurálásával elkezdhetjük a termékek hozzáadását. Termék hozzáadásakor az első dolog, hogy eldöntsük, milyen típusú termék van.
- Egyszerű – az eladandó termékek nagy többségét lefedi. Egyszerű termékeket szállítanak és nincsenek opciók. Például egy könyv.
- Csoportosítva – olyan kapcsolódó termékek gyűjteménye, amelyeket egyedileg lehet megvásárolni és csak egyszerű termékekből áll. Például egy hat ivóüveg.
- Virtuális – amely nem igényel szállítást. Például egy szolgáltatás. Ennek engedélyezése letiltja az összes szállítási feladatot, például a szállítási méretet. A virtuális termék nem indítja el a szállítási számlát a kosárban és a pénztárban.
- Letölthető – további mezőket aktivál, ahol letölthető fájlokat adhat meg. Sikeres vásárlás után az ügyfelek letölthető fájlokat kapnak a megrendelés-értesítő e-mailben. Ez alkalmas például egy digitális album, PDF magazin vagy fotó számára.
- Külső vagy Affiliate – az, amelyet a webhelyén listáz, és máshol értékesít.
- Változó – a változatokkal rendelkező termék, amelyek mindegyike eltérő SKU-val, árral, opcióval, stb.
Egy egyszerű termék hozzáadása
Egy egyszerű termék hozzáadása hasonló a WordPress-ben lévő bejegyzésekhez.
- Ugrás a WooCommerce> Termékek> Termék hozzáadása gombra . Ezután ismerős interfész van, és azonnal érezze magát otthon.
- Adja meg a termék címét és leírását .
- Lépjen a Termékadatok panelre, és ha szükséges, válassza a letölthető (digitális) vagy virtuális (szolgáltatás) lehetőséget.
Megjegyzés: A virtuális termékek nem igényelnek szállítást – a virtuális termékek rendelése nem számítja ki a szállítási költségeket.
Termékadatok
A Termékadatok meta doboz az, ahol a fontos adatok nagy része hozzáadódik a termékeihez.
Általános rész
- SKU – Stock tároló egység (SKU) nyomon követi a termékeket. Egyedülállónak kell lennie, és formázottnak kell lennie, hogy ne feleljen meg egyetlen bejegyzésazonosítónak sem. Például a postai azonosítók számok, így a SKU lehet WS01. Ez állhat a WooShirt 01-re.
- Ár
- Rendszeres ár – a termék normál / normál ára.
- Eladási ár – Az elem diszkontált ára, amelyet bizonyos időpontokban lehet ütemezni. Az értékesítés a megadott vég dátum 23:59 órakor lejár.
Leltárrész
A leltárrész lehetővé teszi, hogy a termék készletét egyedileg kezelje, és meghatározza, hogy engedélyezi-e a visszafizetési megbízásokat és még többet. Lehetővé teszi a termékek eladását és az ügyfelek számára, hogy felvásárolják őket a kosárba.
A készletkezelés engedélyezését a Termékek leltár beállításaiban kell kiválasztani ; egyébként csak a „ Készletállapot ” opció látható a Termékadatbázis készletben.
Lehetőségek, ha a termékszintű készletkezelés le van tiltva . Ön felelős az állomány állapotának frissítéséért .
Options amikor készletgazdálkodás termék szinten van engedélyezve .
- Írja be a Készlet mennyiség , és WooCommerce automatikus kezeli leltár és az automatikus frissítés Stock állapota Készlet, Elfogyott vagy utánrendelés.
- Válassza ki, hogy engedélyezi- e a visszafelé történő engedélyezést .
- Alacsony készlet küszöbérték – Adjon meg egy számot, amelyen értesítést kap.
- Jelölje be az Eladott Egyedi doboz mezőt, hogy a terméket megrendelésenként egyre korlátozza.
Szállítási szakasz
- Súly – az elem súlya.
- Méretek – Az elem hossza, szélessége és magassága.
- A szállítási osztály – a szállítási osztályokat bizonyos szállítási módok használják hasonló termékek csoportosításához.
Kapcsolódó termékek
Az eladásokkal és a kereszteződésekkel a termékeket átkelheti. Ezek hozzáadhatók egy adott termék keresésével és a termék kiválasztásával a legördülő listából:
Az eladások megjelennek a termék részletei oldalon. Ezek olyan termékek, amelyeket érdemes bátorítani a felhasználók számára a jelenleg megtekintett termék alapján történő frissítésre. Például, ha a felhasználó megnézi a kávétermék-listát, érdemes megjeleníteni az ugyanazon az oldalon lévő teáskannát, mint egy eladási ajánlatot.
A keresztezett termékek olyan termékek, amelyek a kosárban megjelennek és a felhasználó kosár tartalmához kapcsolódnak. Például, ha a felhasználó hozzáad egy Nintendo DS-t a kosárhoz, érdemes lehet javasolni, hogy vásároljanak egy tartalék ceruzát, amikor megérkeznek a kosár oldalra.
Csoportosítás – A csoportosított termék termékrészének előállítására szolgál. További információ itt található: Csoportosított termékek .
Attribútumok szakasz
Az Attribútumok lapon részleteket rendelhet egy termékhez. A kiválasztott attribútumkészleteket tartalmazó kijelölő mező jelenik meg (pl. Platform).
Miután kiválasztotta az attribútumot a kiválasztási mezőből, kattintson a hozzáadni és alkalmazni az adott attribútumhoz csatolt feltételeket (pl. Nintendo DS) a termékhez. Elrejtheti az attribútumot a frontenden úgy, hogy elhagyja a Látható jelölőnégyzetet.
Az egyéni attribútumok is alkalmazhatók az Egyéni termék attribútum kiválasztásával a kiválasztási mezőből. Ezek a termékek szintjén kerülnek hozzáadásra, és nem lesznek elérhetők rétegelt navigációban vagy más termékekben.
Haladó rész
- Vásárlási jegyzet – Adjon meg egy opcionális jegyzetet, hogy elküldje az ügyfelet a termék megvásárlása után.
- Menü sorrend – Egyedi megrendelési pozíció az elemhez.
- Vélemények engedélyezése – engedélyezze / tiltsa le az ügyfelek értékelését az elemhez.
A termék rövid leírása
Egy részlet hozzáadása. Ez általában a termékképek mellett jelenik meg a listaoldalon, és a hosszú leírás megjelenik a Termékleírás lapon.
A videó beágyazása (oembed) a 3.1x-es verziótól függően használható.
taxonómiák
Az Új termék hozzáadása panel jobb oldalán találhatók olyan termékkategóriák, amelyekben a terméket a szokásos WordPress-poszthoz hasonlóan helyezheti el. Ugyanígy rendelhet termékcímkéket is.
Termékképek
Adjon hozzá egy fő termékképet és egy képgalériát.
A katalógus láthatóságának és a funkció állapotának beállítása
A Közzététel panelen beállíthatja a termékhez tartozó Katalógus láthatóságot .
- Vásárlás és keresés – Látható mindenhol, üzletoldalak, kategóriaoldalak és keresési eredmények.
- Csak a boltban – Látható üzletoldalakon és kategóriaoldalakon, de nem a keresési eredmények között.
- Csak keresés – Látható a keresési eredmények között, de nem az üzletoldal vagy a kategóriaoldalakon.
- Rejtett – Csak az egyetlen termékoldalon látható – nem más oldalakon.
Azt is beállíthatja, hogy a terméket támogatni termékkategóriában felülértékesítések, kapcsolódó termékek, mint a Kiemelt termék . Például, az összes eladott csomagban megjelölheti a Kiemelt mezőt.
A Kiemelt beállítás más módjait az alábbi rész írja le: Jelöljön ki egy terméket Kiemeltként .
Csoportosított termék hozzáadása
A csoportosított termék ugyanolyan módon jön létre, mint egy egyszerű termék. Az egyetlen különbség az, hogy a Terméktípus legördülő listából a Csoportosított lehetőséget választja.
Hozza létre a csoportosított terméket
- Ugrás: WooCommerce> Termékek> Új hozzáadása .
- Adjon meg egy címet a csoportosított termékhez, pl. Vissza az iskolába
- Lapozzunk lefelé a Termékadatokhoz, és válasszuk a Csoportosított lehetőséget a legördülő menüből. Az ár és számos más mező eltűnik. Ez normális, mert a csoportosított termék a „gyermektermékek” gyűjteménye, amelyhez ezt az információt hozzáadja.
- Közzététel .
A csoportosított termék még mindig üres csoport. Ehhez a csoportosított termékhez:
- Hozzon létre termékeket, és adja hozzá őket
- A meglévő gyermektermékek hozzáadása
Lehetővé teszi, hogy először hozzon létre egyszerű termékeket, és később hozzáadja őket egy csoportosított termékhez; vagy először hozzon létre egy csoportosított terméket, és adjon hozzá egyszerű termékeket, majd később rugalmasságot biztosít az egyszerű termékek több csoportosított termékhez való hozzáadásához.
Termékek hozzáadása a csoporthoz
- Ugrás: WooCommerce> Termékek> Új hozzáadása .
- Válassza ki azt a csoportosított terméket, amelyhez termékeket szeretne hozzáadni.
- Görgessen le a Termékadatokhoz, és lépjen a Kapcsolódó termékekre .
- Válassza ki a csoportosított termékeket , és gépelje be a terméket
- Kattintson a hozzáadni kívánt termékekre.
- frissítés
- A csoportosított termékek újrarendeléséhez húzza át. Miután megnyomta a Frissítésgombot , az új rendelés megjelenik a termékoldalon.
Virtuális termék hozzáadása
Egy egyszerű termék hozzáadásakor jelölje be a Virtuális jelölőnégyzetet a terméktípus panelen.
A Változó termékek esetén ez a jelölőnégyzet mindegyik változatra kerül.
Ennek engedélyezése letiltja az összes szállítási feladatot, például a szállítási méretet. A virtuális termék nem indítja el a szállítási számlát a kosárban és a pénztárban.
Letölthető termék hozzáadása
Egy egyszerű termék hozzáadásakor a terméktípus panelen jelölheti be a Letölthetőjelölőnégyzetet. Ez két új mezőt ad hozzá:
- Fájl elérési útja – Útvonal vagy url a letölthető fájlhoz.
- Letöltési határ – Korlátozza az ügyfél által letöltött fájlok számát. Üres üres a korlátlan letöltésekért.
Külső / affiliate termék hozzáadása
Válassza ki a “Külső / Partner” elemet a terméktípus legördülő listából. Ez eltávolítja a felesleges lapokat, például az adót és a készletet, és új termék URL-mezőt helyez be. Ez az a cél, ahol a felhasználók megvásárolhatják a terméket. A Kosárba helyezés gombok helyett a Tovább olvasása gombra kattintva irányítja őket az URL-címre.
Változó termék hozzáadása
A változó termékek vitathatatlanul a legösszetettebb terméktípusok. Lehetővé teszik, hogy meghatározzanak egy termék variációit, ahol minden változat eltérő SKU, ár vagy készletszint.
További változatokkal rendelkező termék létrehozásának útmutatója a Változó termék .
Egy termék másolása
Az idő megtakarításához lehetőség van egy termék használatára és másolására, hogy hasonló termékeket hozzon létre változatokkal és más tulajdonságokkal.
Lépjen a WooCommerce> Termékek menüpontra, és nézze át a listát egy olyan termékről, amelyet meg szeretne replikálni, majd kattintson a Másolat parancsra.
Termék törlése
Egy termék törlése:
- Ugrás: WooCommerce> Termékek .
- Keresse meg a törölni kívánt terméket.
- Vigye a terméket a termék neve alatt, és kattintson a Kuka gombra .
Jelöljön ki egy terméket kiemelten
A termék megjelöléséhez jelölje be a következőt: Termékek> Termékek és válassza ki a Csillagot a kívánt oszlopban. Másik lehetőségként válassza a Gyors szerkesztés lehetőséget , majd a Kiemelt opciót.
Szűrjük vagy rendezzük a termékeket
Szűrés termékek
Használja a Szűrő funkciót, hogy termékszámot kapjon, típus szerint nézzen meg termékeket, vagy megnézheti, hogy mely termékek vannak bekapcsolva vagy raktáron.
- Ugrás: WooCommerce> Termékek .
- Válasszon egy kategóriát , terméktípust és / vagy állományállapotot , vagy a három kombinációját .
- Kattintson a Szűrő gombra .
A termékek rendezése
A rendezés különbözik a Szűrés funkciótól, mivel a termékeket úgy is húzhatja és húzhatja, hogy újra megrendelheti őket.
- Ugrás: WooCommerce> Termékek .
- Válassza a Rendezés lehetőséget .
- Válasszon egy kategóriát , terméktípust és / vagy állományállapotot , vagy a három kombinációját .
- Kattintson a Szűrő gombra .
Most már tetszés szerint húzhatja át a termékeket.
termék azonosító
A rövid kódok, widgetek és linkek használatakor néha szükség van egy WooCommerce termékazonosítóra.
Az azonosító megkereséséhez látogasson el a Termékek menüpontra, és vigye az egérmutatót a kívánt azonosítóhoz. Megjelenik a termék azonosító száma.
Visszafelé történő engedélyezés
Válassza ki, hogy engedélyezze-e a Backorders -et a legördülő menüből, ha egy termék állományát kezeli. Használjon speciális értesítéseket (külön vásárlást), hogy segítsen értesíteni valaki másat, mint a bolt adminisztrátora, ha a visszamenőleges elhelyezéseket elhelyezi.
Ahhoz, hogy backorders, az állomány állapota kell állítani a készleten bár a Készlet mennyiség 0 vagy kisebb.
A legtöbb fizetési átjáró azonnal fizet. Ha azt szeretné, hogy várjon, hogy az ügyfeleket terhelje a tőzsdén, akkor a WooCommerce Waitlist (külön beszerzés) segítségével küldjön e-mailt az összes felhasználónak, értesítve őket arról, hogy az elem újra megvásárolható.
Mennyire volt hasznos ez a cikk számodra?
Kérlek küldj egy visszajelzést ami fontos számomra, hogy javíthassak ha nem megfelelő az információ. Kattints egy csillagra az értékeléshez!
Átlagos értékelés 4.5 / 5. Értékelések száma: 2




generic elimite cream price
where to buy elimite cream
elimite buy online
elimite over the counter canada