Blog

PDF-fájl a WooCommerce rendelési e-mailekhez

PDF-fájl a WooCommerce rendelési e-mailekhez

Időnként érdemes, vagy szükséges statikus PDF-fájlt csatolni a WooCommerce rendelési e-mailekhez. Érdemes felvenni a számla PDF változatát, vagy további kiegészítő utasításokat adni az ügyfelének. Ma egy olyan módszert mutatunk be, amellyel ezt megteheti:  megköveteli a kódoláshoz szükséges ismereteket! Ez a gyors kis részlet lehetővé teszi, hogy statikus PDF fájlt (vagy valójában bármilyen fájlt) csatoljon a […]

Tovább
Milyen Google Analytics alternatívák vannak?

Milyen Google Analytics alternatívák vannak?

Íme néhány Google Analytics-alternatíva a hatékony adatgyűjtéshez 1. StatCounter A StatCounter- t 1999-ben alapította Aodhán Cullen, aki akkoriban csak 16 éves volt. Küldetésük: “Annak érdekében, hogy tagjaink könnyebben megértsék látogatóikat, így jó döntéseket hozhatnak az online sikeresség érdekében.” A legfontosabb funkciók között szerepel a forgalmi elemzés, amely lehetővé teszi a legfontosabb mutatók nyomon követését, a fizetett […]

Tovább
GTmetrix – Leverage browser caching – Google Analytics WordPress

GTmetrix – Leverage browser caching – Google Analytics WordPress

A böngésző gyorsítótárazása és a Google Analytics A böngésző gyorsítótárazására vonatkozó második leggyakoribb figyelmeztetés valójában a Google Analyticsről származik. Ez egyfajta ironikus látás, mivel ez a Google saját terméke. A probléma az, hogy alacsony 2 órás gyorsítótár-időt állítottak elő eszközükön. Valószínűleg ezt teszik, mert ha valamilyen okból módosítani akarnak valamit, akkor azt akarják, hogy minden felhasználó […]

Tovább
Mire figyeljünk oda egy webáruház működtetésében?

Mire figyeljünk oda egy webáruház működtetésében?

A WooCommerce üzletek annyira különböző módon növekedhetnek, hogy nehéz lehet nyomon követni, mi működik, és mi nem. Íme 19 WooCommerce tipp és trükk, amelyek segítségével javíthatja online áruházát. Használja a márkákat a boltjában Minden iparág rendelkezik bizonyos márkákkal, amelyek megegyeznek a szolgáltatási területtel. Ha olyan termékeket kínál, amelyek nem a saját termékek, akkor fontolja meg az olyan […]

Tovább
Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése

Woocommerce Új termékek hozzáadása és kezelése

Termék hozzáadása Az első termék hozzáadása előtt ismerkedjen meg a termékkategóriák, címkék és attribútumok működésével. termék kategóriák A termékkategóriák és -címkék ugyanúgy működnek, mint a normál kategóriák és a címkék, amiket a WordPress-ben írnak. Ezek bármikor létrehozhatók, szerkeszthetők és kiválaszthatók. Ez akkor történhet meg, amikor először hoz létre egy terméket, vagy visszajön, és szerkeszti azt, vagy kifejezetten […]

Tovább
WP Speed of Light – WordPress Gyorsítás

WP Speed of Light – WordPress Gyorsítás

A WordPress nem rendelkezik sebesség optimalizálással alapértelmezés szerint. Éppen ezért szüksége van egy erőteljes pluginra, amely felgyorsítja a WordPress weboldalt. A WP Speed of Light gyorsítótárral és Gzip tömörítéssel kezdődik, plusz van egy fájlminimalizáló és csoportos eszköz, adatbázis-tisztító rendszer, htaccess optimalizálás, automatikus gyorsítótár tisztító és teljes CDN integráció. A teljesítmény betöltési idejével kapcsolatban szükség van […]

Tovább

Írjon be egy kulcsszót